Jedna třešeň jaro nedělá

Kam to naše společnost spěje? Co se to děje se současnými mladými děvčaty (cca 30 let, svobodná, projektová manažerka)? Na jednu stranu ovládají termíny jako „bodycopy“ a „headline“, na stranu druhou si nedokáží spojit 1. Máj s rozkvetlou třešní, ani si popřát pěkný večer, víkend nebo dokonce jaro.

„… dle našeho názoru rozkvetlá třešeň není úplně ideální. V bodycopy můžeme nechat informaci o výletu do přírody, romantické večeři. Prosím, pokuste se najít jiný atribut tohoto svátku a postavit na něm nové bodycopy i headline.“

„U jara nás ihned oslovil první headline „Jeďte jaru naproti“, „symbol jara“ je již příliš sofistikovaný. Zde prosíme o přepracování „Krásné jaro Vám přeje…“, myslíme si, že toto spojení se příliš nepoužívá, není to žádný den, svátek… !

Reklamy

Vlastnosti:

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: