Hrůza přichází z Kvasin: www.mujroomster.cz

Změní úspěch aktivit kolem webu www.mujyeti.cz komunikační modely značky Škoda na českém trhu? Mám se začít psychicky připravovat na microsites koncipované v přátelském duchu chlupatých maskotů, kteří trpí krizí identity? Jak by to asi vypadalo, kdyby existoval například web http://www.mujroomster.cz?

Ahojky, moji fanoušci!

Já jsem Váš Roomster! Jsem pro každou legraci a nejradši mám takovéto domácí ježdění. Můžete se mnou jezdit nahoru a dolů, umím to i doleva a doprava! Jsem prostě mimořádně talentovaný. Mám teď na obličeji novou masku, abych se Vám líbil ještě víc. A když Vás vezmu na procházku, vlastně – pardon – na projížďku :-), tak budete valit kukadla, jaký máte super výhled! Tak na nic nečekejte a honem šupem se za mnou přijeďte podívat do nejbližšího obchodu se Škodovkama. A vemte sebou taťku a mamku, pro ně mám taky spoustu překvapení, třeba super vymazlený motůrek 1,2 TSI 🙂 Tak honem, už se na Vás strašně těším!

Váš Roomster

Vlastnosti: , , , , , ,

Zanechat Odpověď

