Když dva nedělají totéž: Yeti Park á la Volvo

Když dva nedělají totéž, může to občas vypadat, že totéž dělají. Jako příklad může posloužit zimní road show, v hlavní roli automobily a zasněžené svahy.

Česká Škoda si pro letošní zimní sezonu připravila road show Yeti Park navázanou na poněkud infantilní web http://www.mujyeti.cz.  „Známí moderátoři a populární kapely“, spousta „legrace“, sníh, bílé chlupaté stvoření a jeho čtyřkolový jmenovec. Zkrátka – „mimořádně úspěšná akce“.

Pokud jste nestihli žádnou akci Yeti Parku , zkuste to u Volva. A kdyby vám náhodou v Alpách chyběla rétorika českého bílého chlupatce (tj. během jedné věty jazykově vyzrát z podoby náctiletého frajírka do středoškolského profesora českého jazyka), můžete si s sebou vytisknout následující text:

Vítám Vás a jsem moc rádo,

že se setkáváme. Dovolte, abych se představilo… jsem Volvo, Vaše Volvo…. :o) Chtělo bych Vás pozvat do světa, kde jsem se sice nenarodilo, ale kde je plno zábavy, dárků, akcí a soutěží. Svými světly Vám neposvítím ani na skvělé hry, obrázkové pozadí či další zajímavosti, ale rozhodně se mnou nebudete nudit! To je jisté, jako že se Volvo jmenuji. Jestli se Vám líbím, navštěvujte mě na těchto webových stránkách často a já tu na Vás budu čekat s kufrem plným novinek. Na bezpečné cestě Vás bude provázet naše nejmenší, ale přesto šikovná sestřička C30. Pokud se Vám můj web líbí a chcete se na mě podívat zblízka, registrujte se zde!

V originále:

Vítám Vás a jsem moc rád,
že se setkáváme. Dovolte, abych se představil… jsem Yeti, Váš Yeti…. :o) Chtěl bych Vás pozvat do světa, kde jsem se narodil. Je plný zábavy, dárků, akcí a soutěží, které jsem pro Vás připravil. Svými světly Vám posvítím i na skvělé hry, obrázkové pozadí a další zajímavosti. Se mnou se rozhodně nebudete nudit! To je jisté, jako že se Yeti jmenuji. Jestli se Vám líbím, navštěvujte mě na těchto webových stránkách často a já tu na Vás budu čekat s kufrem plným novinek. Na bezpečné cestě Vás bude provázet maskot – líbí se Vám? Pokud se Vám můj web líbí, chcete se stát
mými fanoušky a sbírat body na zajímavé odměny, registrujte se zde!

Vlastnosti: , , , , , , ,

Zanechat Odpověď

