Reklamoautomat

Polský importér se zřejmě může pochlubit první interaktivní televizní reklamou na polském trhu.

1. března 2010 běžely na dvou kanálech televize TVP dva téměř totožné záběry na záď Superbu Combi: na jednom kanále byly páté dveře zavřené, na druhém otevřené.

Přepínáním mezi kanály divák „otevíral“ a „zavíral“ kufr.

Princip je na tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=QcpAxqC4pMQ

TVP1: záběr na zavřený kufr a text „K otevření kufru přepni na dvojku.“

TVP2: záběr na otevřený kufr a text „K zavření kufru přepni na jedničku.“

Hodnocení: 7/10 – Ve své podstatě blbost, ale zaujme. Tímto blahopřeji Škodě Polsko k nalezení nového využití principu českého kinoautomatu 🙂

Reklamy

Vlastnosti: , , , , ,

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: