Pošta vracela ředitelům dopisy, které neodeslali – kampaň mediální agentury | iDIREKT

Zajímavý nápad, jak se dostat k nedostupné cílové skupině: poslat jim zásilku, která se tváří jako vratka jimi odeslaného dopisu… brilantní, jednoduché, efektivní.

Zdroj: Pošta vracela ředitelům dopisy, které neodeslali – kampaň mediální agentury | iDIREKT.

Reklamy

Vlastnosti:

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s


%d bloggers like this: